Published by: 0

Tukaj so opisani nekateti najpomembnejši seo ranking faktorji za boljše uvrščanje spletne strani v iskalniku Google.

Ko že govorimo o optimiziranju spletne strani, je seveda na spletu, tako v Sloveniji, kot v tujini, mogoče spremljati nešteto člankov in idej o tem kaj odloča o tem, da je neka spletna stran uvrščena višje v iskalniku Google kot druga. In v večini primerov pri tem naletimo na zapise, ki pričajo o kar čez 200 različnih faktorjih, ki bi naj bili odločilni za to, da neka spletna stran v Googlovem iskalniku rangira višje od druge.

Med najpomembnejše seo ranking faktorje stroka uvršča več različnih dejavnikov, je pa res, da kdor bolj podrobno preglejuje to tematiko, lahko ugotovi, da se pretežni del stroke strinja, da so med prevladujočimi seo ranking faktorji, predvsem naslednji:

  • povratne povezave

seo ranking faktorji 2017Povratne povezave (t.i. backlinks) veljajo še danes v pretežnem delu seo stroke za enega izmed najpomembnejših faktorjev uvršanja določene spletne strani višje od druge, na točno določeno ključno besedo. Število povratnih povezav ter kakovost le teh, ki kažejo na našo spletno stran, določa in usmerja Googlov algoritem, da smatra, da so nekatere povezave bolj pomembne od drugih in, da so posledično nekatere spletne strani bolj relevantne kot druge.

Ker je število povratnih povezav razmeroma enostavno manipulirati (tudi z nakupom povratnih povezav), seveda za kakovost povratne povezave že dolgo ne šteje več samo količina le teh, ampak tudi kakovost vsake posamezne povezave. Pri čemer velja, da je kakovostnejša povratna povezava ta, ki je tudi sama deležna kakovostnih povratnih povezav (recimo iz wikipedie, ipd…). Kakovost povratnih povezav se meri z pa (page authority) in da (domain authority) ter tudi spam scorom. Manjši kot je ta, bolj kakovostna je povezava iz neke spletne strani, nazaj na našo.

  • onsite seo

Onsite seo je del celotne seo aktivnosti, ki jo uvršačno pod izraz seo optimizacija spletnih strani. Onsite seo velja za aktivnosti, ki jih izvajamo na sami spletni strani z namenom, da je vsebina na njih napisana, strukturirana in objavljena čim bolj v skladu z zapovedmi Googla za ustvarjanje spletnemu iskalniku, ustreznih vsebin. Onsite v glavnem upošteva:

  • meta opis
  • seo označbe v slikah (alt tags)
  • h1 do h6 oznake
  • uporabniško izkušnjo vsebine
  • jedrnate in enostavne odgovore na iskalčeva iskanja
  • avtoritativnost spletne strani

Avtoritativnost spletne strani pomeni, da je neka stran dejansko reprezentančni primer na svojem področju. Avtoritativnost spletne strani se tudi kaže skozi tematsko poglobljeno raziskovanje tematike, ki jo spletna stran predstavlja, pri čemer sta pokriti tako globina kot širina tematike, predstavljene na internetni strani. Avtoritativna spletna stran je pravo nasprotje tako imenovanih nišnih spletnih domen, katerih naloga in namen je pokriti mikro niše in se na njih uveljaviti kot blagovna znamka ali prodajni spletni poslovni model.

Avtoritativnost spletne strani narašča z večanjem druženja spletne strani v tematsko sorodni soseščini (kar dosegamo z linkanjem spletnih vsebin z ostalimi tematsko sorodnimi vsebinami na drugih spletnih straneh) ter s časom (skozi leta).

  • hitrost nalaganja spletne strani

Zaradi prihoda novih elektronskih naprav je mobilnost in hitrost nalaganja spletne strani postala eden izmed ključnih elementov uspeha v seo poslu. Hitro naložljive spletne vsebine rangirajo v iskalniku bolje, hkrati pa jih uporabniki tudi ne zaupščajo tako hitro, če je spletna stran izdelana tako, da se je po njej mogoče hitro, razumljivo in enostavno sprehajati.

  • rich media

Vsebina na splet prihaja v najrazličnejših oblikah. Po eni strani so za blogerje in content marketing ustvarjalce pomembne predvsem tekstovne vsebine, a nekatere vsebine dosegajo svojo publiko bistveno lažje kot npr. s teksti. Predstavljate si prodajalno čevljev. Četudi z zlatimi črkami zapišemo vse lepo o čevljih, nikoli ne bomo dosegli takšnega efekta, kot, če bi to vsebino posredovali preko slik. Hkrati ima v vsebinsko raznovrstnih formatih vse večjo vlogo tudi video, pretočljiva media (Streaming), infografike, gif slike in ostalo.

KW = seo ranking faktorji 2017