Published by: 0

Večina podjetnikov in tistih, ki danes dela na področju spletnega marketinga in še posebej na področju optmiziranja spletnih strani (t.j. tako imenovanega potiskanja spletne strani na točno določene ključne besede čim višje v iskalniku Google), danes uporablja metode, s katerimi boljše Googlove pozicije dosega tako, da na druga spletna mesta postavi povratno povezavo nazaj na svojo spletno stran.

Google, pri katerem danes povratne povezave, še vedno štejejo ogromno glede uvrščanja posamezne spletne strani v njegovem iskalniku, pač višje postavlja spletne strani na katero kaže več bolj kakovostnih povratnih povezav, nazaj na našo spletno stran.optimiziranje spletnih strani

Zato je takšna metoda dvigovanja spletne strani zelo popularna za optimizacijo spletne strani, čeprav pa se po drugi strani tej metodi, vedno bolj izogiba vedno več seo strokovnjakov.

Prvi razlog je ta, da so prva mesta na Googlu po organski poti predvidena za dejansko tiste spletne strani, ki po naravni poti dobijo povratne povezave nazaj na svojo spletno stran, Google pa je pri tem vedno bolj učinkovit in temeljit.

Zelo natančno danes Google zna razbrati katera povratna povezava je naravna in katera je umetna. Res da umetnih več ne kaznuje tako močno, kot jih je v preteklosti, je pa tudi res, da jim ne daje teže, da bi takšna povezava pomagal pri optimizaciji spletne strani in njeni večji vidnosti v Googlu.

Optimizacija spletne strani z namenom doseganja višje pozicije v Googlu zato danes pomeni še marsikaj drugega, od tega kako strukturiramo samo spletno stran iz vidika onsite seo nastopa, iz vidika kakovostnih in engagement vsebin, ki znajo angažirati, motivirati ali drugače vplesti spletne obiskovalce v spletne vsebine in drugo.

Tehnični seo, kot termin spletne in internetne optimizacije, se zato z vsako novo posodobitvijo Googlovega algoritma, umika naravnemu in logičnemu povezovanju spletnih strani med seboj. Zmagovalke v tem boju pa so spletne strani, ki so jasne, razumljive, hitre, poučne, zabavne, koristne in uporabne.

Skratka tiste, ki dosegajo namen spletnega uporabnika.

Vsebina je povzeta po zapisih spletnega marketingaša Matije Zajška, ki se ukvarja s pisanjem spletnih tečajev iz področja onsite in offsite spletne optimizacije strani. Več o njegovem delu si lahko preberete na povezavi.