Published by: 0

Mednarodne raziskave kažejo na dramatičen padec deleža gledalcev, ki za gledanje televizije na televizijskih sprejemnikih uporablja klasičen TV system. Število je v zadnjem času padlo z 52% na 23%. Kljub temu pa za zdaj dopuščajo možnost, da rezultati vsaj malo odstopajo od dejanskega stanja.

Celovite nasvete pripravlja Nevron, ki velja za vodilnega predstavnika, iptv tehnologije, hotel tv in hospitality tv rešitev. Njihovo spletno stran lahko obiščete na povezavi.

TV system

Vedno več uporabnikov za ogled želenih vsebin uporablja prenosne naprave in pozablja na klasičen TV system…

Rezultati raziskave kažejo, da so za gledanje televizijskih oddaj prenosniki in namizni računalniki že prehiteli klasičen TV system

Spletna anketa je spraševala, katere vrste naprav najraje uporabljajo. Možnostmi izbire so bili osebni stacionarni računalniki, prenosni računalniki, pametni telefoni, tablični računalniki in igralne konzole.

23% anketirancev je označilo televizijo kot prednostni zaslon za gledanje televizijskih oddaj v letu 2017. Za primerjavo: v letu 2016 je bila številka 52%, še v letu 2014 pa 65%.

42% jih je označilo možnost, da so bili v letu 2017 prenosni ali namizni računalniki prednostni zasloni za ogled televizijskih oddaj. V letu 2016 je bilo takšnih odgovorov 32%.

13% jih je označilo, da raje gledajo televizijske oddaje na svojem pametnem telefonu. Leto prej je bilo takšnih odgovorov 10% .

V Združenih državah se je število uporabnikov, ki želene vsebine spremljajo na klasičnih televizorjih, zmanjšalo s 59% na 25%. V Veliki Britaniji se je odstotek takšnih zmanjšal s 56% na 25%. V Indiji klasičen TV system spremlja le še 10%, v primerjavi s 47% leto prej.

Kot kaže, se je prevlada klasičnega gledanja televizorja končala. Medtem, ko veliko ljudi še vedno gleda veliko televizijskih oddaj na televizijskih sprejemnikih, raziskava razkriva hitro preusmerjanje njihovega gledanja na druge digitalne naprave.  Zlasti prenosne in namizne in tablične računalnike ter pametne telefone.

Hitrost preobrata v potrošniških preferencah je želja po večjem udobju. Ključna je tudi razpoložljivost in vedno boljša kakovost in prilagodljivost vsebin na prenosnih, namiznih in tabličnih računalnikih ter pametnih telefonih 1.

Upoštevajte, da se raziskava  temelji samo na spletni raziskavi 2. Zato morda ni realna slika dejanskega stanja. Razlikuje pa se tudi od nekaterih drugim raziskav, ki se nanašajo na TV system. Težko je uskladiti rezultate raziskav z resničnostjo ter kako in koliko ljudje dejansko gledajo televizijske programe. Še težje pa, katere vsebine še vedno spremljajo pretežno na televiziji. Kljub temu raziskava kaže precej jasno sliko tistih, ki so se odzvali na spletno anketo.