Published by: 0

Prednosti in potencial sodobnih Hospitality TV sistemov je v zagotavljanje zadovoljstva gostov, njihove zvestobe in posledično tudi ustvarjanju prihodkov. Ponudniki nudijo izbiro stroškovno učinkovitih platform za pretvarjanje tradicionalnih hotelskih televizij v uporabniku prijazen Hospitality TV system interaktivni vmesnik.

Vse to lahko dosežemo z infrastrukturo, ki temelji na IP. Brez dodatnih stroškov in stroškov vzdrževanja. Za vzpostavitev modernega Hospitality TV sistema se lahko uporabi obstoječa infrastruktura s koaksialnimi kabli.

Gostom je potrebno omogočiti uporabne informacije o hotelu z uporabo prilagodljivih pripomočkov. Hospitality TV lahko prikazujejo koristne informacije in sobne storitve, menije in rezervacije v restavracijah fitnesu, savni, spa…  Gostje lahko imajo preko sodobne Hospitality TV dostop do lokalnih informacij, kot so promet, zemljevidi in turistične zanimivosti. Podpira lahko tudi več jezikov.

S priljubljenostjo socialnih medijev, iger na srečo in drugih internetnih aplikacij, mora biti izkoriščen tudi ta trend, da bi svoje goste pritegnili in navdušili.

prednosti in potencial sodobnih Hospitality TV sistemov

Prednosti in potencial sodobnih Hospitality TV sistemov. Da ne bo teletekst edina interaktivna aplikacija na vašem hotelskem televizorju 😉

Katere so glavne prednosti in potencial sodobnih Hospitality TV sistemov

Informacije o vremenu: informacije o vremenu lahko brezplačno zagotovijo ponudniki storitev tretjih oseb, ki jih izbere hotel. Vremenska poročila 1 se samodejno posodabljajo, gostom pa ponujajo najnovejše informacije za načrtovanje aktivnosti na prostem.

Pravočasno obveščanje o poletih: preko Hospitality TV se lahko na zaslonu prikazujejo informacije o stanju in zamudah na letališčih 2. Razpoložljivost najnovejših informacij o letih je velika korist za goste, ki želijo uskladiti svoj čas odhoda s svojim letom.

Priročne storitve sporočanja: hoteli lahko gostu ali skupini sporočajo sporočila v realnem času na podlagi informacij, ki jih prejmejo od drugih gostov.

Aplikacije: zagotavlja portal z različnimi spletnimi aplikacijami in goste navdušujete z enako interaktivno zabavo, ki jo doživljajo tudi na svojih osebnih napravah. Omogoča uporabo internetnih aplikacij na enak način, kot bi jih uporabljali v drugih napravah.

Hotelske storitve: gostom ponujajo informacije o različnih hotelskih storitvah prek svojega daljinskega upravljalnika. Vključno s poslovnimi storitvami in informacijami o stanju Wi-Fi omrežja.

Preverjanje stroškov in doplačila: preverjanje računa je lažje kot kdajkoli prej, saj imajo gostje dostop do svojih računov prek televizorja.

Zabava: gosti se lahko seznanijo o dodatnih dejavnostih v hotelu, hotelskih uslugah, zabavnih prireditvah, informacijami o nočnih klubih, restavracijah, barih in ostalem.

Novice na zahtevo: gosti lahko pregledajo aktualne novice, povzetek stanja na borzi, naložbe in statistiko svetovnega financiranja, dnevne in športne novice 3.

Ne samo, da te rešitve pripomorejo k dobremu počutju gostov v sobah. Omogočajo jim tudi dostop do različnih storitev preko televizije. S tem se manj obremenjuje hotelsko osebje, s čimer se zagotovi, da se lahko osebje osredotoči na storitve, ki jih gosti potrebujejo.