Published by: 0

Ko se je pojavil TV, se je pojavilo tudi mnenje v zvezi z radiem, da bo le ta umrl. Ko je prišel še internet, so nekateri verjeli v potop televizije. Toda, še vedno poslušamo radio in internetni radio, gledamo televizijo in internetno televizijo, spremljamo video na zahtevo in številne druge različice zvoka in slike na različnih napravah. Edina večja sprememba je, da se je uporaba avdio in video medijev znatno povečala zaradi novih prenosnih naprav. Nekaj pa se je vendar le bistveno spremenilo – vsebine. 20. stoletje so plodna tla za oglaševanje na IPTV oziroma prikazovanje “subliminalnih” sporočil v filmih, serijah in oddajah.

Oglaševanje na IPTV

Oglaševanje na IPTV omogoča prikaz “subliminalnih” sporočil v filmih, serijah in oddajah.

Preprosto rečeno, trženje se je prikradlo v vse vidike televizije. Vse to pa se drago plača. James Bond na primer vozi Aston Martin-a in pije Martini. Proizvod so na mizah različnih oddaj. Krojači svetovne politike so si omislili še politični marketing, ki vključuje različne ideje in strahove skozi filme. Medtem, ko je očitno propagiranje določenih izdelkov v nekaterih državah prepovedano, so podjetja odkrila možnost na ta način. Seveda, kot vedno, za velik denar.

Kaj je IPTV in zakaj pametna televizija služi?

IPTV je, enostavno rečeno, televizija preko interneta. Če imate “pametno” televizijo, si lahko ogledate na YouTube. Posnamete oz. shranite, kar želite, pritisnete pavzo, če boste morali na stranišče, … Ampak glavna funkcija IPTV in Smart TV je, da se lahko prijavite tudi v nekatera socialna omrežja in na ta način predvajate osebne vsebino na podlagi vašega profila.

Oglaševanje na IPTV je lahko personalizirano

Kot primer lahko vzamemo McDonalds. Oglas ima prilagojeno vsebino glede na lokacijo. Odvisno od tega, kje se nahajate, se ponudba spreminja, ker je običajni čas odmora za kosilo lahko v drugem časovnem obdobju. Toda to ni vse. TV reklame so lahko prilagojene glede na leta, spol, stanje vašega razmerja in celo oddaji, ki jo gledate. Tako je mogoče, na primer, da se samskim moškim, ki preveč gledajo kanale s pornografsko vsebino, med oglasi ponudi pomoč lokalnega psihologa.

Možnosti so neomejene. Možno je vse, razen tistega, kar omejujejo pravni sistemi. V ZDA država praktično ne posega v področje oglaševanja, medtem pa je Nemčija že veliko prepovedala. Od podjetij zahteva, da jasno navedejo, če TV zahteva povezavo z Google ali Facebook računom, in se te podatke kasneje lahko uporabi za ustrezne oglase.

Kaj sledi?

VoD (video na zahtevo), je pravzaprav tisto, kar že počne večina mladih. Z interneta na nek način prenesejo film ali serijo, jo shranijo na USB ključek ali na zunanji trdi disk ter jo nato predvajajo na različnih napravah. Zelo pogosto tudi na televiziji. Na trgu je je že nekaj kanalov, ki ponujajo storitev VoD, kar je super. Izberete lahko vsebino, ki jo želite gledati. Kadarkoli in kjerkoli želite. VoD pa bo postal še bolj priljubljen, saj filmski založniki skrajšujejo čas, ko si je možno filme ogledati na ta način. Pred nekaj leti je bilo nepredstavljivo, da bi si lahko na domači televiziji ogledali film, ki je bilo pred kratkim predvajan v kino dvoranah. Zdaj je to mogoče.

Še vedno pa obstajajo oddaje, ki se bodo vedno predvajale v živo in predstavljajo primarno vsebino televizije. Jutranja poročila in večerni dnevnik in druge oddaje informativnega značaja ne bodo nikoli izumrle. Vsebine v živo, ki bodo vedno obstajale, so tudi športni dogodki in resničnostne oddaje. V ZDA imajo nekatere resničnostne oddaje celo svoj kanal, v katerem lahko v živo spremljate življenje drugih. 24 ur na dan. Lahko izberete tudi kamero, ki jo želite gledati. Nekoliko bolan, ampak, kaj je sploh pri teh resničnostnih oddajah dejansko zdravo?

Več informacij: Free IPTV project consulting