Published by: 0

Tudi celostna grafična podoba  je lahko strošek  ali investicija, kakor vse kar kupimo. Kdaj postane porabljen denar strošek, v poslu vsi vemo. Velikokrat je to takrat, ko kupimo impulzivno in poceni.

Celostna grafična podoba je lahko strošek ali investicijaSaj ste že slišali za star rek, ki pravi: »Nisem tako bogat, da bi poceni kupoval.«

Za nakup celostne grafične podobe to še kako velja. Velja tudi pri nakupu feltn za avto. BTW, te so za srednje dober ali boljši  avto, ki ga kot direktor prav gotovo vozite, dražje kot je cena za srednje obsežno celostno grafično podobo.

Celostna grafična podoba je lahko strošek ali investicija ali na kaj vse morate paziti, da bo to res, si preberite v nadaljevanju

Najprej morate vedeti kdo ste –  zavedajte se svoje identitete  in vedeti zakaj ste tukaj – to je vaše poslanstvo. In ne, to ne pomeni, da boste sedaj besno brskali po netu in iskali fensišmensi spletne strani in kopipejstali njihova poslanstva v svoj brief.

To pomeni, da boste s papirjem in svinčnikom v roki sedli k resni samorefleksiji in se poglobili vase. Sprostite se in bodite iskreni in razmislite kaj je tisto zaradi česa je svet boljši, ker vi delate to kar delat.  Kaj je tisto s čemer izboljšujete svet in vplivate na življenja ljudi – vaših kupcev. To je vaše poslanstvo. Enostavno, ni pa lahko.

Ko veste kdo ste, zakaj ste tu, si odgovorite na vprašanje »kam želim priti – kaj je moj cilj«.

Zdaj je že čas, da v brainstormanje in viharjenje idej vključite grafično oblikovalko (lahko tudi oblikovalca – jaz vam svetujem oblikovalko. Lepše je vse te dolge ure preživeti ob kreativni ženski kot ob hipsterskem bradaču).

Grafična oblikovalka vas bo imela priložnost spoznati – kako dobra je boste ugotovili iz tega, kako veliko vas bo spraševala. Če veliko govori in vas uči in malo sprašuje, je možnost, da niste izbrali najbolje. Če jo zanima veliko o vaših kupcih in si želi pogovarjati z vašimi prodajniki in tudi vašimi razvojniki – ste izbrali dobro.

Odgovor je sedaj kot na dlani, kaj ne?! Celostna grafična podoba je investicija takrat, ko pametno izberete kdo vam jo naredi in, ko izhajate iz svoje identitete, svojega poslanstva in iz svojih ciljev.

Pa srečno!

Za konec še en kratek posnetek svetovno znanega poslovneža in njegov pogled na blagovne znamke in CGP:

Oznaka besedila: Celostna grafična podoba je lahko strošek ali investicija