Published by: 0

Večina podjetnikov, še posebej pa freelancerjev, vam bo povedala, da je spletni marketing, verjetno eden izmed najtežjih poklicev, čeprav se ga v bistvu lahko loti vsak. In čeprav vsak o spletnem marketingu tudi ve nekaj povedati.

Načeloma velja percepcija, da za učinkovit spletni marketing zadošča, če imamo izdelano spletno stran in, če jo objavimo v Google in Facebook. Saj sta ta dva največja in nase pritegujeta največ spletne publike.

Tisti, ki so aktivni na Facebooku, vam bodo ob tem znali tudi povedati, da spletni marketing, na njem, žal brez plačevanja oglasov, ne deluje. Organska vidnost objav, ki jih objavljamo na Facebooku je namreč skozi čas vedno manjša, razlog za to pa je predvsem v tem, ker je objav vedno več, hkrati pa je spletnih uporabnikov z različnimi interesi, na Facebooku, prav tako vedno več.

Zato je nemogoče, da s svojo objavo zadenemo široko publiko naključnih ljudi, pa tudi prijateljev ne, saj imajo le ti, svoja omrežja, svoje prijatelje in algoritem preprosto drugače šteje kaj je vsakemu uporabniku bolj pomembno od nečesa drugega.

Identična je zgodba spletnega marketinga povezana tudi z delovanjem preko Googla.

Google je spletni iskalec preko katerega prav tako na dnevni bazi vstopa na trg vedno več podjetnikov z vedno bolj svežimi in aktualnimi idejami. Da bi Google natančno prikazal spletno stran in ponudbo nekega podjetja točno zainteresiranemu obiskovalcu, spremlja cel kup drobnarij, da ugane uporabnikov namen.

Na ta način deluje izjemno kompleksno, je pa iz vidika digitalnega in spletnega marketinga, praktično najbolj pomembno to, da smo s svojo spletno stranjo, vidni na prvi strani Googla.

Če smo na drugi strani ali nekje še bolj globoko, smo na internetu, vsaj v očeg Googlovih uporabnikov, v zaledju, kamor zaide le še peščica ljudi.

Ali torej spletni marketing deluje?

Odgovor je pritrdilen, a le če upoštevamo določene zakonitosti, ki veljajo na področju delovanja spleta. Za Google je dobro, da upoštevamo SEO (da so spletne vsebine pripravljane iskalcem prijazno), za Facebook je dobro, če kar v štartu določimo budžet za našo oglaševalsko kampanjo in začnemo na tistem koncu.

V vsakem primeru pa se internet tako hitro spreminja, da je danes nemogoče reči, da tisto kar deluje danes, bo delovalo tudi jutri.

Zato je predpogoj za uspešno delovanje na področju spletnega marketinga, znanje.