Published by: 0

Glede na to, da vse več podjetnikov ugotavlja, da na uspešen nastop na spletu, predvsem pa za uspešno prodajo preko interneta, že dolgo ne zadošča več, da imamo postavljeno spletno stran, ampak, da moramo z njo biti predvsem konstantno aktivni in ažurni, je spodaj zapisanih nekaj nasvetov za tiste, ki jih zanima predvsem uspešna prodaja preko interneta.

Prodaja preko interneta s pomočjo plačljivih oglasov

prodaja preko internetaPlačljive in najpogosteje uporabljane platforme za plačljivo oglaševanje z namenom izboljšanja, povečevanja ali pospeševanja prodaje, so Googlovi adwords oglasi, Facebook kampanje (oglasi), oglasi preko oglasnih pasic, oglasi na raznovrstnih forumih, oglasi v internetnih medijih v obliki oglasnih pasic in člankov, remarketing (imenovan tudi retargeting), ipd…

Prodaje preko spleta na ta način se večinoma gredo podjetja, ki si seveda lahko privoščijo (imajo dovolj velik marketing budžet), podjetja, ki želijo izboljšati svoj branding ter podjetja, ki želijo povečevati baze svojih potencialnih kupcev (npr. z zbiranjem elektronskih naslovov preko oglaševalskih, plačljivih kampanj).

Prodaja preko interneta po naravni poti

Po drugi strani, se organskega, imenovanega tudi SEO, nastopa, preko spleta ponavadi lotijo manjša podjetja (zaradi omejenih budžetov za plačljive spletne kampanje), freelancerji in podjetniki, ki svojo spletno pojavnost šele gradijo in tudi šele spoznavajo osnove spletnega nastopa.

Kdor želi preko interneta zgraditi svojo prodajo preko naravne poti, mora v slednjo investirati namesto denarja, predvsem veliko časa (pri čemer spletnim prodajalcem, začetnikom ogromno časa gre za to, da se sploh naučijo zakonitosti delovanja učinkovite spletne prodaje in spletnega trženja), drugi del časa pa gre za to, da se vse potrebne tržne in prodajne aktivnosti dosledno in disciplinirano izvajajo.

Kdor želi svojo spletno prodajo pripeljati hitro do rezultatov bo seveda ubral plačljive oglaševalske kampanje (ki so npr. primerne, če prodajamo izdelke v akciji ali na zalogi ali, če želimo povečati bazo svojih potencialnih kupcev), po drugi strani pa je počasnejša in naravna pot razvoja spletne prodaje priporočljiva za tiste, ki so bolj nagnjeni k razumevanju vseh korakov potrebnih za učinkovito trženje preko interneta, sistemskemu pristopu in dolgoročni rasti prodaje.

Pri tem priporočamo tudi ogled našega prispevka o seo ranking faktorjih za leto 2017, saj so ti odločilni za to, da se bo vaša spletna stran, znašla višje v spletnem iskalniku Google.