Published by: 0

Spodaj si lahko ogledate primer tematske analize ključnih besed na primeru namakalnih sistemov.

Glede na to, da je tematska sorodnost vsebin, ki jih najdemo na spletu, ena izmed ključnih prvin, ki jih je potrebno obvladati predvsem na področju spletne optimizacije in, da gre za element, ki se ga vedno bolj zaveda vse večje število spletno marketinških freelancerjev, vam bomo v tem prispevku pokazali konkreten primer tematsko sorodne analize ključnih besed (na primeru ključne besede namakalni sistemi), pri čemer je razumevanje spodnjega primera pomaga k boljšemu rangiranju vaše spletne strani v iskalniku Google.

Več osnovnih informacij o optmizaciji spletnih strani, boste sicer našli tudi v prispevku Zakaj je optimiziranje spletnih strani več kot samo postavljanje povratnih povezav?

Vzemimo torej za primer podjetje A, ki se npr. ukvarja s prodajo in inštalacijo namakalnih sistemov.

Primer tematske analize ključnih besed na primeru namakalnih sistemov

Namakalni sistemi vemo, da so sistemi, ki se sicer lahko uporabljajo tako ob privat in zasebnih objektih kot tudi na javnih površinah (kot so nogometna igrišča, rastlinjaki, parki, ipd…).

Kako naj zdaj podjetnik, ki želi preko spleta prodajati svoje namakalne sisteme, razišče in analizira ključne besede, ki jih vtipkujejo v Google njegovi neposredni in posredni ter potencialni kupci.

Primer tematske analize ključnih besed na primeru namakalnih sistemov

V Google najprej vtipkamo izraz namakalni sistemi, ta pa nam nato v povezavi z namakalnimi sistemi, vrne še številne druge, tematsko sorodne izraze. Npr.

  • polaganje travne ruše
  • urejanje okolice
  • sejanje trave, ipd…

Kje najdemo te tematsko sorodne namakalnim sistemom, ključne besede?

Prva lokacija je na dnu Googla, ko vtipkamo vanj želeno besedo namakalni sistemi.
Druga možnost je uporaba Googlovega načrtovalnika ključnih besed, ki vrne relevantne, tematsko sorodne besede kar v orodju za planiranje oglaševalskih Googlovih kampanj
Tretja možnost je, da uporabimo druga orodja za iskanje tematsko sorodnih besed (npr. kw finder)
Četrta možnost (ki jo spregleda ogromno ljudi), pa je, da kar v google vtipkamo related sites “ključna beseda namakalni sistemi” in dobimo zadetke, kot so: similar sites, relatedsites.co ipd…. To so vse strani, ki nam vrnejo sezname nam tematsko sorodnih vsebin.

Na teh straneh pa nato izvedemo analizo ključnih besed (teh spletnih strani) in te besede vključimo v svoje spletno marketinške aktivnosti.

Ključno je, da nato svoje vsebine o namakalnih sistemih, na svoji strani predstavimo po vseh, zadnjih SEO smernicah, Konkreten primer za namakalne sisteme, pa si lahko ogledate na spletni strani http://www.namakalnisistem.si/

Ključne oznake tega besedila: Primer tematske analize ključnih besed na primeru namakalnih sistemov