Published by: 0

Marketing na spletu, t.i. spletni marketing, seveda lahko izvajamo na več načinov. Žal so med njimi, prepogosto tudi takšni, ki ne delujejo. Zato smo se za vse, ki vas na splošno zanima marketing, odločili, da spodaj predstavimo marketing na spletu za hrvaško teambuilding agencijo (njihova spletna stran je na povezavi).

Temelj spletnega marketinga  je najprej sploh odločitev (na podlagi podatkov) ali se na splet splača iti ali ne in nato izbira poti (ki bo v primeru marketinga skozi plačljive oglaševalske kampanje, zagotovo prej pripeljala spletni obisk na našo spletno stran), mora pa upoštevati stroške za te kampanje).

Druga pot je spletni marketing po neplačljivi poti (objave na forumih, v blog komentarji drugih spletnih strani, pojavljanje na socialnih omrežjih, SEO marketing,…).

Marketing na spletu za hrvaško teambuilding agencijo

V obeh primerih (plačljiv ali neplačljiv marketing na spletu), je osnova raziskava trga. Ta nam najprej da odgovore, kje se skriva potencialna publika za našo dejavnost (v tem primeru dejavnost teambuildinga), hkrati pa z analizo trga spoznamo tudi različne prijeme, ki jih zainteresirani za storitve teambuilding agencij, iščejo in raziskujejo po spletu.

Če bomo svoj marketing na spletu začeli preko največjega spletnega iskalnika (Google), je tako potrebno analizirati besede, ki jih ljudje, ki se zanimajo za izvedbo teambuilding eventa za svoje podjetje in zaposlene, vtipkajo v Google.

Analiza besed bo odkrila, da obstaja spletni uporabniki Googla, ki se delijo na tiste, ki že izbirajo ponudnike za izvedbo team building delavnice o.z dogodka, nato, da obstajajo ljudje, ki se šele ogrevajo in informirajo o potencialnih ponudnikih team buidling storitev, hkrati pa, da seveda, tako kot pri vsaki drugi dejavnosti, tudi na področju team buildinga obstaja, na spletu, konkurenca.

Na podlagi te analize in razkritih besed, oblikujemo marketinško strategijo svojega spletnega nastopa.

Podatke o konkurenčnih ponudnikih uporabimo za raziskovanje spletnih taktik, ki jih uporabljajo naši konkurentje na marketinškem področju (kako konkurenca nagovarja publiko, kako zajema kontaktne zainteresirani publike, kako pogosto se konkurenca pojavlja na družabnih omrežjih, kako interaktira konkurenca s svojimi sledilci, kako konkurenca uporablja plačljive marketinške kampanje, kako se je konkurenca lotila neplačljivega nastopa na internetu, itd…)

Podatke o tistih, ki se šele informirajo za izvedbo teambuildinga bomo uporabili za to, da bomo pripravili marketinške vsebine (kataloge, pdf napotke, infografike, video vsebine, blog zapise) tako, da bodo te, ki sicer še niso “vroči kupci” navezale na redno spremljanje naših vsebin, nato pa jih bomo nežno, preko različnih pristopov (socialna omrežja, email marketing), negovali in obveščali o našem obstoju.

Z njimi bomo potencialno v igri kot ponudnik in organizator teambuilding eventa takrat, ko bodo zanj bolj zainteresirani in pa takrat, ko sezona izvajanj team building delavnic dosega svoj vrh. Takrat lahko vsem tem ponudimo svojo, akcijsko ponudbo.

Tretji segment interesentov za izvedbo team buidling delavnice, pa so tisti, ki smo jih na internetu že zasledili in ocenili kot vroče.

Med te zanesljivo sodijo tisti, ki se za cene team building delavnic že zanimajo, tisti, ki primerjajo med seboj ponudnike in cenike in tisti, ki nas tudi že pokličejo (ne pa samo pišejo ali se prijavijo na sledenje na družabnih omrežjih ali na našem blogu preko novic).

Za te je najbolje, da kar pripravimo strategijo hitrega odziva na njihova povpraševanja, vroče kupce pa spletni marketing, najraje “lovi” čez plačljive spletne kampanje, saj so le te, tudi iz finančnega vidika, najbolj ekonomsko upravičene.

Oznake besedil:

Marketing na spletu za hrvaško teambuilding agencijo