Published by: 0

Spodaj je objavljen zapis avtorja, uspešnega prodajalca, ki ga lahko uporabite kot odlično idejo za vašo temabuilding delavnico oz. kot del teambuilding programa za vaše zaposlene.

Dodatne, fantastične ideje za teambuilding programe, pa si lahko ogledate tudi na povezavi.

Kako se odzvati na odzive strank? – Ideja za teambuilding program

Kako se odzvati na odzive strank? - Ideja za teambuilding programDanes sem opravil (kot že 100 krat) dva in pol tisoč klicev (ok, kot vedno prodajno pretiravam :). There is no bussines like show bussines in vesel ter nasmejan, sem vedno znova predvsem teh odgovorov:

  • moram ženo vprašat
  • bom poklicala kasneje, sem pri zdravniku
  • zanimam se samo informativno

Predvsem srednji odgovor je redni spremljevalec večine odgovorov v primerih, ko stranko pobaramo in spomnimo, da se je pri nas zanimala za določeno reč.

Medklic: miljon 312 tisoč 222 strank je takšnih, ki pustijo podatke, ker so se zanimali, potem pa jih moramo spomniti sploh za kaj so se zanimali:)
Internet pač:).
Kljub temu, da imamo pravni poduk in splošne pogoje “popedinane”, stranke so stranke. Vedno iste.
Pustijo podatke, zvečer pa ob dnevniku skupaj s poročevalko bentijo kakšni, da smo, ker poskušamo slediti strankam in jim toliko, da ne, ne vzamemo še krvne slike, številko modrca njihove babice in ne vem kaj vse

Vsem, ki pri svojem delu klicanja strank, naletijo na “težke” stranke in razmišljajo, da bi se odzvali z eno izmed spodnjih reakcij:

  • Majku jim vidim, kakšni so.
  • Sploh ne pokličejo nazaj.
  • Nikoli več ga ne pokličem.
  • Madonca, sploh se mi ne javi.
  • Ej, ko se mi naslednjič javi, ga pa tako natulim, da mu bo slabo.
  • Nič, če se mi ne javi, mu bom pa pisal, samo ni milosti. Mu bom že povedal kaj mu gre.

vroče priporočam, da pred tem razmislijo o tem: “če ne moreš spremeniti drugih, spremeni sebe”.
Kratek, učinkovit in edini logičen nasvet za to pa je: “nehaj bentiti nad drugimi“.

Pomislimo: A se nam splača, imamo energijo in voljo in ali je sploh mogoče, da spremenimo druge? Ne.
Preprosto lažje, hitrejše in pogosto cenejše je zavedanje: “ko boš spremenil sebe, boš spremenil svet:)”.

 Oznake besedila: Kako se odzvati na odzive strank? – Ideja za teambuilding program