Published by: 0

Tukaj so napisani nekateri izmed faktorjev, ki odgovarjajo na to kaj upoštevati pri optimizaciji spletne strani. Glede na to, da je tako imenovanih faktorjev za maksimalno učinkovito optimizacijo spletnih strani, danes že čez 200, so seveda spodaj povzeti najpomembnejši med njimi.

Kaj upoštevati pri optimizaciji spletne strani?

Glavne faktorje, ki vplivajo na optimizacijo spletne strani, delimo na onsite in offsite seo faktorje.

Onsite SEO faktorji:

Onsite seo faktorji so elementi in faktorji na spletni strani, ki pomenijo upoštevanje zakonitosti na sami spletni strani, medtem ali po tem, ko pripravljamo ali pripravimo spletno vsebino za objavo na spletu.Kaj upoštevati pri optimizaciji spletne strani

Če govorimo o optimizaciji spletne strani tako, da se ta pojavlja visoki v isklaniku Google, potem je potrebno upoštevati onsite faktorje, ki jih zapovedujejo googlove smernice za pravilno strukturiranje in pripravo spletnih vsebin tako, da jih Googlovi pajki, čimbolje razumejo.

Posledično pa uvrstijo vsebino višje v iskalniku Google.

Naslov spletne strani

Naslov spletne strani je najpomembnejši faktor za ustrezno uvrstitev v iskalniku Google, tako iz seo vidika kot tudi vidika uporabnosti spletne vsebine.

Naslov je prva stvar, ki jo preberemo med zadetki, ki se nam prikažejo v iskalniku Google in zato odločilno vpliva na to, ali bomo na nek prikaz v Googlu sploh kliknili ali ne.

Nič nam ne pomaga, če naslovu namenimo premalo pozornosti in našo vsebino vseeno pripeljemo visoko na spletno stran Googla, če naslov ni dovolj privlačen in drugačen, da povabi h kliku.

Meta opis

Meta opis je prostor, ki daje priložnost da z več besedami opišemo na privlačen način kaj se skriva v vsebini spletne strani. Najboljši meta opis bomo napisali tako, da si na točno določeno ključno besedo ogledamo konkurenčne opise in se potrudimo napisati svojega bolj privlačnega. Začetek meta opisa naj vsebuje izbrano ključno besedo, konec meta opisa pa poziv k akciji.

Ključne besede

Ključne besede v vsebini morajo biti ponovljeno optimalno krat. To pomeni ne preveč in ne premalo. Na mestih kjer bi sicer uporabili ključno besedo, lahko uporabimo tudi njene sinonime, saj Google pri razumevanju spletnih vsebin, upošteva tudi semantiko.

Uporaba slik

V vsakem besedilu uporabimo najmanj eno sliko, sicer pa je bolj splošno pravilo, da uporabimo najmanj eno sliko na približno 100 besed. Slike v besedilu ne pozabimo označiti s ključno besedo.

Notranje in zunanje povezave

Vsako spletno vsebino (tekst) poskušajmo nadgraditi s povezavami do drugih spletnih vsebin, ki še dodatno objasnjujejo ali pojasnjujejo tematiko o kateri govorimo v besedilu. Povezave predstavljajo soseščino, zato pazimo, da našo spletno stran povezujemo z drugimi spletnimi stranmi, s katerimi želimo biti v dobri soseščini.

Kot primer navajamo dva spletna portala:

To pomeni, da ne delajmo zunanjih povezav s stranmi s katerimi ne želimo imeti povezav (spam strani, ipd…)

Offsite SEO faktorji:

Offsite optimizacija spletne strani zajema tehnike in metode, ki vplivajo na uvrščenost naše spletne strani v iskalniku Google, a jih ne izvajamo na naši spletni strani, ampak na drugih spletnih straneh.

Povezave, ki iz drugih spletnih strani, kažejo na našo spletno stran, pomembno vplivajo na uvrščenost naše strani v iskalniku Google. Vendar pri tem ne igra najpomembnejšo vlogo količina povezav, ampak kakovost le teh.

Povezave iz drugih strani lahko gradimo na različne načine. Med najbolj poznanimi, enostavnimi in priljubljenimi so komentiranje na drugih spletnih straneh, povezave iz socialnih omrežij, povezave iz zapisov na drugih spletnih straneh (tako imenovani gostujoči članki, pr članki,…) povezave iz naših udeležb na spletnih forumih in podobno,….

Za še več informacij, priporočamo ogled prispevka Kako optimizirati spletno stran

Kaj upoštevati pri optimizaciji spletne strani, si lahko ogledate tudi spodaj:

Oznake: kaj upoštevati pri optimizaciji spletne strani