Published by: 0

Kaj je skupnega velikim korporacijam, ki se ukvarjajo z najrazličnejšimi branžami povsod po svetu in malim podjetnikom, ki se trudijo biti samosvoji, drugačni in ponuditi nekaj, kar prednjači pred izdelki, ki jih dobimo povsod drugje?

Vsi se trudijo biti opaženi. Kaj to pomeni? Da je treba korakati s časom. Kako? No, saj poznate odgovor.

Če niste na spletu, ne obstajate

Logično. Vendar pa je zadeva veliko kompleksnejša in predvsem razvejana. Ni dovolj le prezenca na spletu in navajanje podatkov. Ni dovolj, da le obstajate in imate spletno stran – če je ta zastarela, je mogoče boljše, da je sploh nimate. Skoraj tako, kot je s samim delovanjem podjetja.

Skrb za vašo prezenco na spletu je ključ do povezovanja s posamezniki
[KOŽELJ: primer spletne strani, ki skrbi za doslednost]

Zapomnite si: prikaz blagovne znamke na spletu je vaše ogledalo. Vanj imajo vpogled vsi tisti, do katerih na koncu koncev želite pristopiti, torej vaše potencialne stranke. Posamezniki bodo vas morajo opaziti. In prvi vtis je težko popraviti, še posebno ob konkurenci na spletu.

Poglejmo si primer spletne strani Hiše dobrih vin Koželj. Stran je prav zares všečna! No, naj vam prišepnemo, da pri njih redno skrbijo za doslednost tudi na spletu, saj se njihova spletna stran ravnokar prenavlja. Vizualna podoba spletne strani bo tako še bolj v koraku s časom.

Kako zgradimo zaupanje, ki je zares trdno? [TEKSTIL: primer odličnega profila na Instagramu]

Zgodbe še zdaleč ni konec, ko ustvarite dober prvi vtis. Zdaj sledi bistven korak: gradnja zaupanja. Si želite kupce, ki bodo po prvem nakupu pozabili na vas, ali tiste, ki se bodo k vam vračali?

Kako dosežemo zaupanje? Na več načinov. Prvi pogoj je zagotovo doslednost. Prav tako kot je pomembna vaša spletna stran, je neizbežno tudi objavljanje na družbenih kanalih, kot sta Facebook in Instagram. Zanju pa velja isto kot za podobo spletne strani: mora biti v koraku s časom! Vsebine morajo biti premišljene, dobro zastavljene, foto in video material pa profesionalen. Predstavite vašo zgodbo, ekipo, bodite humorni, a hkrati prikažite tudi vašo strokovnost. Vse našteto odlično združuje Tekstil: objave se sledilcem približajo in jih z vizualno privlačnimi grafikami tudi pritegnejo, hkrati pa izdelke prikažejo v najboljši luči.

Tekstil

Tekstilov profil na IG

Da vaši zvesti sledilci ohranjajo občutek, da se vselej spominjate nanje, niso dovolj le kode s popusti in nagradne igre. Ubrati morate tudi individualen pristop. Kako?

E-mail marketing in SEO optimizacija [PJ COFFEE: primer vizualno privlačne in optimizirane spletne strani in zanimivimi e-novičkami]

Z e-mail marketingom, ki se ga že skorajda vsa podjetja poslužujejo prek e-novičk. Vsaj dvakrat mesečno delite vsebino, ki posameznikom da razlog, zakaj so se odločili za vas. Delite nasvete, uvid v vaše delo, popuste samo za naročnike in na vsake toliko časa ekskluzivno gradivo: foto ali video vsebine, daljši zapis v obliki e-knjige ali napovednik česa novega, kar prihaja med vaše storitve.

Seveda bo širša publika v vas imela več zaupanja tudi, če se boste na Googlu uvrščali čim višje. Tako se bo tudi glas o vas širil mnogo hitreje in učinkoviteje. Zelo redko so primeri visokih uvrstitev na Googlu brez ustrezne optimizacije spletnih strani, ki jo poznamo tudi pod kratico SEO. Zanjo skrbijo posamezniki, ki imajo za samo več mesečno, tudi dolgoletno usposabljanje in so na trgu nepogrešljivi del pri doseganju uspeha in opaženosti določenih podjetij, posredno pa lahko rečemo, da so zaslužni za velik del uspešne prodaje.

Res dobro zgodbo je za svoj produkt so razvili pri PJ Coffee. Spletna stran nas usmeri na e-novičke, ima dodelano vizualno podobo, vsebine pa so premišljeno zastavljene in seveda tudi optimizirane, saj je SEO bistven del njihove spletne prisotnosti.

PJ Coffee

PJCoffee.si

“Zveni kot veliko dela, res nimam časa!”

Tako je, dela je ogromno, časa pa, ob vseh drugih obveznostih, ki jih imate v podjetju, enostavno zmanjka. 

Zato je najem marketinške agencije, kolikor imate resne in dolgoročne cilje razvoja vaše blagovne znamke, danes nepogrešljivo. Seveda obstajajo tudi druge poti: lahko najamete le posameznike, npr. fotografe, SEO menedžerje ali osebo, ki bo razvijala grafično in vsebinsko podobo vaših družbenih kanalov. 

Za posameznike se navadno odločamo, ko imamo sami dovolj časa, da v večji meri skrbimo za našo spletno podobo in potrebujemo samo določene okrepitve in nikakor ne takrat, ko pričakujemo, da bo ena oseba deklica za vse. Ravno iz tega razloga se tako večja kot manjša podjetja odločajo za najem agencije, ki zagotavlja vse: foto in video material, načrtovanje objav na družbenih kanalih, ustrezne strategije oglaševanja, zasnovo tekstov v razne namene: e-mail marketing, optimizirane blog objave in tekst na spletni strani in še bi lahko naštevali.

Primer zadovoljne ekipe Bauta, ki že dlje časa sodeluje z marketinško agencijo

Bauta je podjetje, ki se ukvarja z lesno gradnjo. Lahko si predstavljate, v kolikšni meri mora biti njihova spletna stran vizualno podprta! Profesionalno foto gradivo je nujnega pomena, saj predstavlja njihovo delo, končno podobo, domovanje vseh tistih, ki so se zanje odločili.

Bauta

Bauta.si

Prav tako so se odločili za optimizacijo spletne strani in njeno celotno prenovo. Še en primer spletne strani, ki je popolnoma v koraku s časom.